Nieuwjaarsborrel AFN 8 januari 2017

Met de kerstdagen en het nieuwjaarsfeest voor de deur is de Assyrische gemeenschap, zowel in de diaspora alsmede in Assyrië, even afgeleid van alle negatieve ontwikkelingen en problematiek omtrent de Assyrische kwestie. De Assyrische Federatie Nederland (AFN) wenst iedereen een gezegende kerstfeest en een gezellige jaarwisseling toe.
Echter de tijd zal niet stilstaan en ook de AFN blijft in beweging. De AFN nodigt hierbij iedereen uit om in het nieuwe jaar een borreltje en een hapje te nuttigen. Een uitstekend moment voor een ieder, die wil kennismaken met de onlangs opgerichte Assyrische federatie. Iedereen, zowel jong en oud is van harte welkom op zondag 8 januari a.s. Zie flyer voor extra info.